Emprendimiento, Innovación y Responsabilidad Social

Líneas de investigación:

Responsabilidad social en entidades financieras y no financieras de mercado de la economía social

Server Izquierdo, R. J.; Capó Vicedo, J. (2012) Corporate social responsibility of financial organizations in the social economy: a case study on savings banks. Service Business. An International Journal, 6(1) pp. 99-115.

Server Izquierdo, R. J.; Capó Vicedo, J. (2012) The interrelationship between the demands of Corporate Social Responsibility and co-operative principles and values. CIRIEC-España, Revista deEconomía Pública, Social y Cooperativa, 73, pp. 209-228.

Emprendimiento y universidad. Aportaciones del ecosistema universitario de emprendimiento

CAPÓ-VICEDO, J.; CAPÓ I VICEDO, J. (2013) The role of universities in making industrial districts more dynamic. A case study in Spain. Higher Education, 65(4) pp. 417-435.

WILLOUGHBY, M.; TALÓN, J.; MILLET, J.; AYATS, C (2012) University services for fostering creativity in hi-tech firms. The Services Industries Journal, 1(14).

Análisis de redes sociales

CAPÓ-VICEDO, J.; CAPÓ I VICEDO, J. (2013) The adaptation of industrial districts to a competitive, globalized environment. Revista Venezolana de Gerencia, 62, pp. 179-199.

CAPÓ-VICEDO, J.; MULA, J.; CAPÓ, J. (2011) A social network-based organizational model for improving knowledge  management in supply chains. Supply Chain Management Journal, 16(5), pp. 379-388.